weblogUpdates.ping Jual komik lama / komik bekas / buku bekas online http://www.kinantikomik.com/ Blog - Komik bekas - Cari komik - Jual Komik - Novel Bekas buku bekas Murah Langka Online!: Sinopsis Komik Cherry Juice

Sinopsis Komik Cherry Juice

Minami dan Otome telah bersaudara sejak 5 tahun yang lalu. Nenek mereka tinggal bersama mereka sekaluarga dan menumpang bilik Otome sementara bilik satu lagi dibaiki. Hal ini menyebabkan Otome terpaksa tidur sebilik dengan adik angkatnya Minami.

Mereka membahagikan bilik dengan menggunakan sehelai selembar antara tempat Otome tidur dan di lantai tempat Minami tidur. Otome sering terjatuh ke tempat tidur Minami dan Minami sering menjatuhkan lembar kain sementara Otome tidak ada serta menyepahkan barang-barangnya.

Tak lama kemudian, Amane kawan kepada Minami telah 'kiss' Otome dan mulai saat itu mereka keluar berdating. Kejadian yang berlaku menyebabkan perasaan Minami kepada Otome lebih daripada kasih adik-beradik. Minami mula bertindak dengan menggoda Otome, menggunakan kata-kata kasar, dan gerakan romantis. Otome mula merasakan tindakan Minami.

 

Info